نماشویی

با گذشت زمان به علت وجود آلودگی‌ و گرد و غبار در محیط بیرون، نمای ساختمان‌ ها به خصوص ساختمان‌‌ های اداری جرم بسیار زیادی به خود می‌ گیرند و در مدت زمان طولانی قطعاً زیبایی خود را از دست می‌ دهند و ظاهر نامناسبی پیدا می ‌کنند. از این ‌رو لازم است نمای ساختمان ‌ها به دلیل دوام بیشتر نمای آن و حفظ زیبایی طی مدت زمان مشخصی عاری از هرگونه کثیفی و گردوغبار شوند.

برای انجام این کار به یک کادر مجرب و حرفه‌ ای نیاز است که در عین داشتن تخصص لازم برای نماشویی ساختمان های ادارای، تجهیزات و لوازم مناسب این کار را هم داشته باشند تا عمل شستشوی نما به درستی انجام شود. مجموعه کارویس با استفاده از بهترین خدمات و دستگاه ‌های مخصوص نماشویی ساختمان های ادارای با سرعت و دقت بالا بهترین نتیجه را برای شما به وجود می ‌آورد.

شستشوی نمای ساختمان به روش ‌های گوناگونی انجام می ‌شود که انجام هر یک به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به توضیح بیشتر آن‌ ها می ‌پردازیم.

انواع نماشویی ساختمان های اداری

همانطور که گفته شد مجموعه کارویس عمل نماشویی ساختمان های اداری را به روش‌ های مختلفی انجام می ‌دهد و انتخاب روش مناسب برای نماشویی ساختمان های اداری به نوع ساختمان، میزان آلودگی و سختی تمیز کردن آن بستگی دارد. در واقع ساختمان‌ های اداری ارتفاعات مختلفی دارند و هر یک از متریال و مواد متفاوتی تشکیل شده‌ اند. بنابراین، لازم است کادر نماشوی ساختمان به هر یک از این روش‌ ها تسلط کامل داشته باشد تا با ایمنی کامل و سرعت بالا نتیجه مطلوب را حاصل کند.

1. نماشویی ساختمان های اداری با دستگاه نماشویی

یکی از روش‌ های بسیار پرکاربرد و رایج در تمیز کردن ساختمان‌ های اداری استفاده از دستگاه‌ های نماشویی واترجت یا دستگاه سندبلاست است. مجموعه کارویس زمانی از دستگاه‌ های واترجت یا سندبلاست برای عمل نماشویی استفاده می‌ کند که دسترسی به برخی سطوح ساختمان امکان ‌پذیر نبوده و نمای آن دارای حفره‌ ها یا جرم‌ های سخت و زیادی باشد. به همین دلیل در چنین شرایطی نمی ‌توان به راحتی و با سرعت بالا از سایر روش‌ها برای رفع آلودگی‌ استفاده کرد. از این نوع دستگاه‌ های نماشویی می ‌توان بر روی سطوح مختلفی مانند شیشه و کامپوزیت و... نیز استفاده کرد. در واقع، طرز کار دستگاه سندبلاست این گونه است که با استفاده از فشار آب و ذرات شن و ماسه رسوبات و آلودگی‌ های سطح مورد نظر رفع می ‌شود و دستگاه واتر جت با فشار بالای آب خروجی منجر به تمیز شدن سطوح مختلف ساختمان می ‌شود. البته چون دمای آب خروجی از این دستگاه‌ ها چندان زیاد نیست، هیچ‌گونه آسیبی به نمای ساختمان وارد نمی ‌کند.

2. نماشویی ساختمان ها با طناب

مجموعه کارویس برای انجام شستشوی نمای ساختمان‌ه ای اداری با ارتفاعات بلند از طناب استفاده می‌ کند. در واقع، نماشویی ساختمان‌ های بسیار بلند با استفاده از طناب بهترین گزینه است. البته در نظر داشته باشید که در این روش اپراتور آزادی عمل زیادی دارد و لازم است تا با استفاده از تجهیزات ایمنی کامل این کار را انجام دهد. شرکت کارویس با داشتن مجوز و گواهینامه‌ های معتبر داخلی و خارجی تقریباً اکثر کارهای نماشویی را با استفاده از طناب و بدون نیاز به داربست یا بالابر انجام می ‌دهد تا هم نتیجه بسیار مطلوبی ایجاد کند و هم با دقت و سرعت بالا و قیمت مناسب شستشوی ساختمان را انجام دهد.

3. نماشویی ساختمان ها با داربست و بالابر

ساختمان‌ هایی که ارتفاع آن ها زیاد نیست می توان از بالابر یا داربست برای شستشوی نمای آن‌ ها استفاده کرد. داربست یا بالابر تکیه‌ گاه بسیار مناسبی برای فرد اپراتور است و به راحتی و با سرعت عمل بالاتری می ‌تواند کار خود را به خوبی انجام دهد. در این روش، افراد متخصص عمل نماشویی به سطوح مورد نظر خود بسیار نزدیک بوده و با استفاده از وسایل و تجهیزاتی که دارند شستشوی نما را انجام می‌ دهند. این روش نماشویی نیز مانند سایر روش ‌ها نیاز به افراد متخصص و با تجربه دارد تا علاوه ‌بر رعایت نکات و موارد ایمنی بتوانند با استفاده از تجهیزات و وسایل کامل و مواد شوینده مناسب شستشوی نما را انجام دهند. از این ‌رو، شرکت کارویس با بهره‌ مندی از کادری مجرب، دستگاه‌ های فوق پیشرفته، مواد نانو و ضد آب آماده ارائه خدمات نماشویی با کیفیت و با ماندگاری بالا است.

زمان مناسب برای نماشویی ساختمان ها

شما می ‌توانید در هر زمانی که تمایل داشتید کار نماشویی ساختمان را انجام دهید. اما با توجه به تجربیات تیم کارویس بهترین زمان برای شستشوی ساختمان شروع فصل بهار است. به این دلیل که پس از اتمام فصول سرد و بارندگی و دمای مناسب هوا، فصل بهار بهترین زمان برای نظافت و شستشو است. البته برای انجام نماشویی لازم است به جنس نمای ساختمان نیز توجه داشته باشید.